Mardröm med moralkaka

Hade en riktigt jobbig dröm i natt.

Det började med att jag kom hem och såg att min dörr var sönder så vaktmästarna hade byggt upp den i metal istället. Jag går till min brevlåda och hittar hur många brev som helst ifrån Aussi och mina raringar som är där. Dock är alla redan öppnade.
   Jag går in i lägenheten och där har någon vänt upp och ner på precis allt. De har sågat sönder (!) mitt skrivbord. Visserligen står allt kvar i den men den är ändå sönder. De har till och med mosat alla nötter jag hade i en skål så att det bara är smulor kvar! Jag ringer till min papppa och snyftar att min dator är borta och det värsta av allt, jag hade ju mitt examensarbete i den! De var i alla fall snälla och lämnade kvar tv:n och DVD:n.

Funderade på vad nu detta kan betyda och jag kom fram till:
1. Jag borde skaffa en försäkring till datorn.
2. Jag borde spara de senaste uppdateringarna av arbetet på något mer ställe.
3. Jag borde sätta mig ner och skriva på det överhuvudtaget.

Kul. Kul att till och med mina drömmar hoppar på mig med moralkakor...


Kommentarer
Postat av: joel

kanske det, det är i alla fall bättre än att säga att det är jag som försöker mig på en sexy look...

om man äter för många moralkakor blir man tjock, så ibland ska man låta bli... "gammalt joelordspråk"

Postat av: Lina

hahahahhaaha!

2008-02-20 @ 17:39:44
URL: http://pinkelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback