Min fredag

Så var det äntligen fredag igen, shit vad veckan har gått fort, härligt!

Ska strax bege mig iväg på en hurt-promenad i solskenet. sen kan man liksom stänga in sig hela helgen med gott samvete framför tv:n, här gäller det att vara taktisk! Till middag kommer min pudding att köpa med sig Sushi hem, mumma! Som grädde på moset så blir det morötter, dip och självklart Hjälp!

Jag är en smula besatt av den serien ska jag erkänna. Mina favoriter är han som försöker ta självmord, världens mest ickehetrosexuella vaktmästare Clemens och Philippa som sitter i receptionen. Hennes egna råd till patienterna är oslagbara!

"Har din fru lämna dig? Du ser ut som en sån som har blivit lämnad..."



 

 Peter Magnusson. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Clemens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback