Mitt hat emot Basshunter

Någon mer än jag som stör mig på den nya varationen av Boten Anna? Suck. Vad är det för fel på killen?! Ska man göra en ny låt, det vill säga helt ny musik och text alternativt att man översätter den gamla texten till engelska. Men inget av dessa alternativ har den IQ-befriade Basshunter har valt. Nej nej. Istället tar han samma musik, lägger in lite smörig text om att man saknar någon eftersom de förstår alla istället för något nördigt datorsnack. Dock vill han ändå hålla kvar lite av nördstämplen och har kvar några stråfer och delar ifrån den gamla låten. Glöm inte den ökända strippan i videon. Suck. Kan någon hjälpa stackarn? Vad är nästa steg? Att han döper om den till Boten Hanna eller? Han är väl nöjd eftersom att han fortfarande är hänger kvar som envis B-kändis istället för en sunkig C-kändis. Grattis. Eller nåt...


Kommentarer
Postat av: Lina

ahh, inte snacka skit om min pojkvän, haha. han fick skönhet istället för intelligens och man får ju inte begära för mycket här i livet, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback