Mystiska jordgubbar

Fick ett mystiskt samtal ifrån E igår. Vart lagom förvånad att han ringde eftersom vi pratat två timmar tidigare och eftersom han är London är det ju inte direkt gratis. Hur som haver. Samtalet löd.

E: Jag har tre saker att säga dig.
Jag: (Ångestladdad) Jaha...? (svälj)
E: 1. Kan du köpa jordgubbar tills på söndag? 2. Jag saknar dig. 3. Jag älskar dig!
Jag: Öhh... Sa du jordgubbar?!

Det är så typiskt, när man väl får lite romantik så är man sådär trög och hakar upp sig på de där nedrans jordgubbarna. Fick vackert palla mig ner till centrum idag och köpa en liten ask med typ sju stycken i för 38.50:-. Lidingö är inte studentvänligt någonstans.

Nu håller jag mest på att spricka av nyfikenhet, vad sjutton ska han med dessa jordgubbar till?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback