Om att handla mat

Funderar på om jag konstig?
Jag, tvärtemot alla andra studenter verkligen älskar att handla mat! Kanske inte just för själva råvarornas skull, men att strosa runt på Willys eller ICA Maxi är ju helt underbart. Helst ska man plocka på sig massor av "bra-att-ha" grejor. Och finns det någon underbarare känsla än när man är hungrig och har packat in allt i kylen och man bara vet att man hugga in i såå mycket gott, mmmmmums! Helst ska man handla massa seriösa saker så att man kan skryta för den i kassan om hur duktig och hälsosam (not) man är, typ avokado, frukt, lättmjölk, russin och annat seriöst. Dock lyckas jag aldrig med detta då jag alltid lyckas smyga ner en påse chips eller något annat riktigt riktigt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback