Om att planera en resa

Just nu är jag är sambon inne i planeringsfasen av att resa.
Summan av kardemumma är att vi vill resa bort ett litet tag, frågan är bara vart och när.
Några smakprov:

1. Thailand nästa vinter med min familj.
Föredel: Man kommer komma billigt undan väl där nere då man snyltar på päronen.
Nackdel: Det är på tok för lång tid kvar dit! Vi vill åka nu.

2. Vart som helt över påsk.
Fördel: Det är inom en snar framtid.
Nackdel: Då måste vi boka nu. Helst igår. Vi som inte ens vet vart vi vill åka.

3. Någonstans i sommar
Fördel: Man kan vara borta lite längre.
Nackdel: Lång tid kvar. Lång tid kvar. Lång tid kvar...

4. Nice. Typ närsomhelst.
Fördel: Varmt
Nackdel: Dyrt

5. Italien, Toscana.
Fördel: Billigt.
Nackdel: Kallt

Som sagt, än så länge är vi planeringsstadiet -host-


Kommentarer
Postat av: link

alt. 2.
bestäm datum nu och ta bara den billigaste typ 3 dar innan på nån sista minuten sida så löser det sig =)

2008-02-19 @ 16:04:47
Postat av: Sandy

Sicken tur att jag har så smarta läsare som hjälper mig i denna förvirring, tack för tipset :)

Postat av: Lina

får jag följa med? jag är med på alla alternativ, haha!

2008-02-19 @ 19:07:15
URL: http://pinkelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback