Påringning av chefen

Skickade nyss ett sms att dansen var flyttat till ett klassrum.

En timme efter så ringer min ifrån ICA upp. Lagom nervös när man svarar med tanke på att jag faktiskt hade snott en gaffel ifrån fikarummet (som jag faktiskt har tänkt att lämna tillbaka), tänk om hade kommit på mig! Tog dock mod till mig att svara. Dock hör jag inte vad kvinnan vill, hon bara skrattar. Och skrattar. Och skrattar. Då visar det sig att jag råkade skicka att dansträningen va flyttat till henne istället för henne jag skulle skicka till. Hon hälsade glatt att hon mer än gärna ville delta på dansträningen. Ni säger att jag är lättroad men denna kvinna skrattade så hon nästan ramlade av stolen (lät de som) efter vi sagt hejdå och skulle lägga på luren.


Kommentarer
Postat av: joel

hehe skön miss...

och du ska se att de har en skylt vid hissen också :) kom dock på varför de hade skylten vid rulltrappan, står i ett senare inlägg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback