Patienten med ett svullet problem

En patient kommer in till doktorn och säger:

-Lova att inte skratta.

-Naturligtvis, jag har arbetat som läkare i 20år och jag har aldrig skrattat åt en patient.

Patienten tar då av sej byxorna och kalsongerna och visar upp det i särklass minsta könsorganet läkaren har sett....
Läkaren kämpar för att inte börja skratta, men kan inte hejda en fnissning som utveklas till en ordentlig skrattattack.... I flera minuter står läkaren dubbelvikt med tårarna rinnande innan han kommer till sans och säger:

-Jag ber så mycket om ursäkt, jag vet inte vad som tog åt mej. Jag lovar att det inte kommer att hända igen.

-Okej, vad har du nu för problem?

Patienten säger: -Den e svullen......



Cred till Pappa. Igen.

Kommentarer
Postat av: joel

fy fan vilken rolig historia... den här var helt absurd kul ju :)

och alla citaten nedanför också om skidläraren, barnen utanför mataffären.. jag garvade så jag väckte min flickvän, hon hatar nu dig ;)

och haha, ja det är close enough


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback