Sandy + koppar = dålig kombination

Skulle ha teprovning idag på en redovisning.
Kom dock fram till att det här med muggar och te inte riktigt vad min grej...

Skulle slänga upp väskan på bordet och visst väskan kom upp på bordet, men då fick självklart inte muggen plats så tjoooong sa det så låg muggen på golvet. Som tur va så var det ännu inte något té i muggen. Hörde dock att den gick sönder. Ångest. När jag böjer mig ner under bordet så har till min lycka bara örat lossnat, Yeah!
Endast en liten liten spricka, fjantigt tänkte jag och hällde i vattnet. Skulle jag inte ha gjort för självklart läckte muggen som ett såll. Suck. Fick naturligtvis höra detta inte en, inte två men tjugo gånger. Tack klassen.

Vill passa på att be om ursäkt till Martin, det var ett skämt, jag tycker inte att du är tjock så du kan sluta gråta nu ;)


Kommentarer
Postat av: kakan

haha :P klant! =)
men Ne då, Martin e lugn! han får ju höra sånt där ofta haha :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback