Sandy - Projektledare

Tänka sig!

Hade precis telefonmöte med min praktikplats och gissa om jag ska få göra för lattjo saker?!
Ska få vara ansvarig för ett hälsoprojekt för ridsportgymnasiet. Föreläsa själv, göra lite undersökningar och bjuda in coola hippa föreläsare, inte illa pinkat för en liten Sandy minsann.

Det är inte utan att man blir lite stolt då jag numera (i princip) kan titulera mig som projektledare, tjohoo! Låter ju galet flashigt måste jag säga. Måste genast sätta mig och göra snygga visitkort och tala in ett seriöst och viktigt mobilsvar utifall att någon viktig råkar ringa, typ kungen eller nån.

Så jävla nöjd!


Kommentarer
Postat av: Mia

Fick precis erbjudande om 250 gratis visitkort, det enda man betalar är frakten...

2008-02-21 @ 11:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback