Skattjakt


När jag kom hem i natt så låg det ett brev och en nyckel på bordet. Sambon var hemma och mellanlandade onsdag - torsdag och han har minsann köpt en skatt till mig, weeei!

Problemet är nu bara att jag inte hittar skatten! Har vänt upp och ner på halva längenheten men jag hittar den inte. Funderar på om han kanske glömde att gömma den? Snart ger jag upp och annonserar om skattjakt i min lägenhet istället. Den som hittar den får 50 % av vinsten. Jag har kolla på mikron, i kylskåpet, i toaletten, i lådor och i skåp. Vad sjutton kan den vara?! Slug är han den jäveln så han berättar inte ens om det är fågel fisk eller mittemellan. det här kanske är hans "tålamodstest" på mig?

Bäst jag letar vidare!




______________________________________________________________________

Skam den som ger sig, hittade den längst inne under sängen.
Så söt så att man dör är han min älskling, tack!


Kommentarer
Postat av: mia

Tittat under sängen? Ute i förådet? i garderoben? ;)

2008-02-01 @ 15:27:49
Postat av: Sandy

Tack för tipset, det funkade ;)

Postat av: mimmie

under sängen är ju typ första stället men tittar ! haaaaaaallå!

2008-02-02 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback