Stretchmannen

Kom precis tillbaka ifrån gymmet efter ett skönt armpass, men det var inte mitt träningspass som jag skulle berätta om. Det finns nämligen en herre på gymmet som är riktigt riktigt läskig...

Han är kraftigt överviktig, har grått stripigt hår och urtvättade träningskläder som luktar ja, allt annat än gott när han strosar förbi. Hur som haver, det är inte därför han inte är min favorit på gymmet. Det är nämligen så att han har en förmåga att stretcha. Hela tiden. Nu tänker ni, ja men gud vad bra att han stretchar. Icke!

Konstant dessa vulgära positioner mellan varje set och övningar han gör. Slänger upp ben hit och dit. Grejen är att han inte är smidig, han lägger bara alla tyngd på den stackars muskeln och det ser faktiskt obehagligt ut när han liksom tvingar den att strecka ut sig. Stackars musklerna...

Jag brukar inte vara så känslig men den här gubben är faktiskt läskig, han är numera stretchmannen så du vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback