Tankar om vibration

Hörde precis tv:n i bakgrunden där en röst vrålade att jag skulle få:
"Den ultimata upplevelsen"

Oj, seriöst tänkte jag och kollade dit för det är ju inte utan att man blir nyfiken. Det skulle jag inte ha gjort... Gissa vad det var reklam för? Att man skulle få mer vibration i sin mobil! Suck. Man skulle sms:a några bokstäver och vips så skulle mobilen hoppa runt ännu mer. Är det någon mer än jag som tycker det räcker som det är? Att man redan nu hoppar i taket så fort mobilen börjar surra och hoppa runt. Fatta då om man satte dit en turbo, då skulle garanterat min hinna av bordet innan jag hann fånga den. Sen kan man ju fråga sig hur man med ett sms kan påverka någonting mekaniskt, men det kanske bara jag är som korkad? Någon som vet hur de fungerar får gärna berätta för mig för just nu fattar jag nada... 


brr brr br brrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback