Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?!

Jaha, idag var det ju inte så mycket att skiva om direkt.

Började dagen med att observera en pedagog, man är väl en pluggis och gör sina läxor! Jag och Mia observerade Curres mattelektion, kort sagt glodde sönder ögon på exakt varenda rörelse han gjorde och lyssnade på pedagogiska metoder tills öronen blödde. Nää, Curre var grym faktiskt!

Vidare sen för ett benpass på gymmet. Lagom mör i vaderna och är rädd att jag faktiskt inte kommer att kunna ta mig till skolan i morgon. Kunde i alla fall skryta om att vi var där före egenträningsgruppen, även fast jag inte orkade lika mycket som dem. Men vad sjutton, de är ju elit!

Nu har jag mumsat i mig Spagetti Carbonara, gaahhh, proppmätt. Inte vart de bättre av att skolan bjöd på en semla en stund innan. Ja kära läsare, nu rullar jag fram. Har dessutom två inbjudningar på att komma över och äta semlor. Mmmm... (grön i ansiktet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback