2007 var året då jag...

...på allvar vart Sandy med hela Bosön. Äntligen fick jag ett riktigt smeknamn!
...träffade min underbara E. All my love to you babe.
...tappade allt vad form och kondition heter.
...vart sådär cool och hip och skaffade en iPod. Som alla andra.
...faktiskt lärde mig att nästan stå på ett par skidor OCH ta mig ner för backen. Tack till Anna och Larsa.
...lärde mig att man faktiskt kan ha sönder en skidlift. Två gånger.
...inte firade min födelsedag med familjen för första gången. Läskigt men kul. Tack tjejer!
...såg en sommar regna bort. Tack för den vädergudarna.
...vart en kassörska på ICA.
...vandrade i fjällen för första gången.
...besteg ett berg för första gången.
...badade isvak för första gången.
...tog hål i öronen. Bättre sent än aldrig eller hur var det nu?
...skaffade Facebook. Som alla andra.
...började smöra in mig på Ridsportförbundet.
...lärde mig latinska namn på muskler. Namn som jag nog borde ha kommit ihåg nu men...
...spydde hos min frisör. Mimmie, du är personligt ansvarig för den!
...skickade iväg mina sötingar Josen och Sara till Aussiland. De har inte kommit hem än.
...vart stolt över Ida som tog sitt pick och pack och drog till Jönköping för att plugga.
...insåg att Fia är en riktig pingla och en lovely vän.
...Findus, fick klara mig utan min Pettson för att hon var flyttade till Lund. You go girl!


Vad var Din favorithändelse 2007?

Kommentarer
Postat av: mimmie

hur kan det va mitt fel? (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback