Ännu en helg åt pipan...

Ohh, typsikt! Nu ser det ut som att ännu en helg kommer att gå åt pipan...

Sitter här framför datorn med en näsa rödare än Rudolfs. Snyter ut ungefär fem kilo snor i timmen och halsen en tjock, svullen och härlig så att prata kan jag bara drömma om. Väser mest likt Sir Väs istället. Härligt va?!

Vill verkligen bli frisk tills i morgon för då ska jag och sambon på middag med alla hans kompisar. Jag som har köpt skor med klack och allt! såg ju nästan till och med framemot att pressa ner mig i den lilla svarta och min fina guld-bolero. Snyft.

Sedan på söndag ska jag och han vara med och debattera om Ridsportens Framtid. Såg det som en chans att visa framfötterna. Känner mig nu en smula osäker för helt ärligt, vem orkar lyssna på någon som väser, nyser på varannan stavelse, han snor i hela ansiktet?

Nej, dags att ta tag i detta. Några förslag på hälsokurer?
Funderar ju nu på frukt- och grönt kuren vilken inkluderar TV:n, mycket vatten, ett päron och en hel del Alvedon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback