En pakt är bildad

I går fick jag äntligen träffa mina underbara godingar till tjejer!

Jag utsåg mig själv till förste chaufför så jag plockade upp både Fia och Ida på vägen till Pettson. Jag hade dessutom utsett mig själv till förste shoppare så jag fixade lite dipp och morötter, mums vill jag lova!

Vi bestämde oss för att vara riktigt girly och se The Last Kiss. Ni vet med han i Scrubs och hon i OC?
Väl i soffan glufsade vi glatt i oss dippen och popcornen innan vi ens hade sett alla trailers. Allt var precis som vanligt med andra ord. Ganska snabbt insåg vi också att jag och Fia var analytiker 1 och analytiker 2. Vi tyckte mest att karaktärerna var tröga och betedde sig som barnrumpor, så skulle ju vi aaaaaldrig någonsin göra. Säkert. Vi kom dock fram till att om vi också blev galna jag-är-en-trött-och-sliten-mamma-som-bara-gnäller-på-min-man så skulle vi skälla ut varandra efter noter. Som en liten pakt kan man säga.

The Last Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback