Fredagspass

Avverkade precis ett fredagspass nere i gymmet, härligt!
Det var nästintill klassträff där nere, lite udda för en fredag men man klarar ju inte över lite sällskap eller hur?!

Vart lite armar och bröst idag, sådär lagom mör ju nu kan jag lova, men riktigt riktigt skönt! Har lyckats med bedriften att träna tre gånger den här veckan. Vet inte riktigt vad som hände men jag antar att det är någon sån där tanke om att man ska komma form, lagom till det nya året. Läskigt men jag antar att de bara är att glida med på vågen så länge sen håller. Weihaaaa.


Kommentarer
Postat av: mia

När jag inte är hemma, ja så passar ni på. Igår fick jag till och med spela basket själv.

2008-01-11 @ 21:21:03
Postat av: Kalle

Heja Sandra! Nästa steg är brutalbänken, you can do it!!!

2008-01-12 @ 04:51:49
Postat av: mia

Jo det gick ju så bra när vi försökte sist eller hur?!

2008-01-13 @ 15:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback