Hårmisslyckande och tröstshopping

Håret vart ett stort misslyckande. Med hack lite här och var i håret ser det ut som att jag har släppt loss 13åriga brorsan med saxen. Snubben som klippte mig undrade om jag inte kunde tänka mig att bli hans hårmodell. Tack men nej tack!

Dränkte mina sorger i shopping istället. Lyckades slita åt mig...
...svarta pumps
...guld bolero
...svarta jeans
...strumpbyxor
...vita benvärmare

innan affärerna sa att nu får det vara nog och stängde för dagen. Jag är riktigt nöjd faktiskt. Dessutom när jag fick allt för lite över 600:-. Sweet! Nu ska jag gå och duscha i hopp om att håret ser bättre ut när det inte är cpfönat och mongopuffat. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sandy men tänk på att de var en billig klippning!!! :P

2008-01-17 @ 18:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback