Helgen som vart krossad

Gud så skönt med lite helg. Är sådär lagom trött efter första skolveckan 2008. Puh.

Såg fram emot en helg där jag kunde sova, laga mumsig mat (okej, kanske snarare köpa mumsig mat), kanske lite fest och vin, hångel och något träningspass. Dock krossades mina drömmar likt en pyttemyra under en stilettklack, när jag fick reda på att jag var tvungen att jobba. Hemma i Västerås!

Detta betyder att jag vackert får masa mig upp ur varma underbara säng i morgon vid sjusnåret, jobba åtta timmar och sedan ta tåget tillbaka och somna sött i min säng runt tiotiden. Kul. Kul helg.

Lever just nu för att fredagen och söndagen blir trevliga i alla fall, hoppas hoppas hoppas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hata hata ICA hata hata ICA

2008-01-17 @ 18:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback