Hitler-Mamma

Idag kan jag erkänna att jag inte har gjort många knop...

Ställde klockan i morse och tänkte att jag skulle hurta mig och gå ut på en promenad. Tror ni att jag kom upp? Nej just det... Vi har blivit så sjukt morgontrötta hela familjen så vid middagen bestämde min kära mor, som alltid har väldigt bestämda åsikter, att samtliga medlemmar skall gå upp 08:00 i morgon för att undvika att vi vänder på dygnet helt. Tack för den mamma!

Sicken tur att jag rymmer ifrån de hela i morgon vid lunchtid. Då tar jag mitt pick och pack och far tillbaka till huvudstaden där den hårt arbetande sambon väntar, mmmm!

Har i alla fall träffat Bellan en snabbis, packat ner att jag ska ha med mig tillbaka och fixat skidglasögon till skidresan. Alltid nått antar jag en latardag som denna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback