Hur plågar man en Mixer?

Jag fick en jättefin svart metallicmixer i julklapp.
Lycklig över den skulle jag göra en jordgubbsmoothie här om dagen. Hällde i alla ingredienser och log stolt till killen, nu skulle han få smaka på den godaste Smoothien samtidigt som jag drog igång motorn. Han dock inte tänka klart skryttanken förens jag insåg att allt rann ut i botten! Botten var iskruvad snett. Svor högt och tydligt och slängde in kannan under vatten och började spola. De sticker till i armen och vips så är lägenheten svart. Bra jobbat Sandy, jag hade diskat den med sladden kvar i jacket och skapat kortslutning! Killen flämtade någonting om att jag kunde ju ha dött. Kanske tur att jag är så korkad att jag inte fattade det själv...


I går var det dags igen. Killen skulle försöka sig på att göra smoothie även han i sann manlig anda eftersom jag inte lyckades i morgon. Han lyckades mixa en härlig smoothie och skulle bara lyfta loss kannan. Då vred han till på något sett så det vart smoothie över hela hela köket.

Nu smider vi onda planer för vad vi skall göra med Mixern. Någonting som gör att den får lida, plågas och verkligen ångra sina hyss! Jag är dock en smula kluven för jag vill ju ha kvar den för det är ju en bra mixer. Innerst inne. Någon som vet hur man torterar en mixer på mest effektivt sett? Vi vill ju helst att den ska ångra sig, må dåligt och be om ursäkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback