Idre är nära

Helg helg helg!
Gud vad skönt.

Inte blir det värre av att i morgon så drar (nästan) hela skolan till Idre för att åka skidor, festa och ha snöbollskrig i fem härliga dagar. Det enda som känns lite tungt är väl att vi kommer åka buss upp dit 22:00 på lördag kväll, vilket betyder att vi knappast kommer att få mycket sömn under natten. Hur ska jag, Trötter själv som måste sova minst åtta timmar klara av att stå på skidor hela söndagen sen? Snacka om klenis...

Jag har i alla fall avancerat ifrån ljusljusgrön nybörjargrupp som jag var i förra året, till en lite mer proffsig blå grupp. Jag är nöjd. Inte blir det sämre av att det är jag, Anna, Martin och Mackan. Kommer att bli grymt kul vill jag lova.

Vi kommer att bo i små söta stugor och jag kommer att bo med  Mia, Elin, Annika och Johanna. Behöver jag ens skriva att det kommer bli den bästaste stugan? Nej det visste ni ju redan, dumma mig!


Kommentarer
Postat av: Shrimp

ååh, åker ni till idre, hela klassen?!! gud va kul!!! Vill ocksåååå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback