Jakten på Årets-Sambo-Priset

Varför sitter jag och bloggar en måndagsmorgon undrar ni? Brukar ju inte direkt vara den dag i veckan som man brukar ha mest tid över på morgonen eller hur. Jo, jag sattsar ju som ni vet hårt på att få priset som Årets Sambo så jag gick helt sonika upp tillsammans med honom för att göra honom sällskap vid frukosten. Och det var ju trevligt. Tills man sitter där 07:12, han har gått till bussen och själv börjar man 08:20. Hur tänkte jag där? Dessutom fick jag ta fram frukosten, plocka undan den OCH diska så vad sjutton vann jag på att kravla mig upp i ottan? Han verkade ju i alla fall nöjd över sällskapet, alltid nått.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja får du inte priset som årets sambos ska mamma och pappa ta hand om honom :P

2008-01-17 @ 18:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback