Klackträning

Har fördraget i hela lägenheten just nu.
Inte så mycket för att jag är sjuk och tycker synd om mig själv, det är ju liksom som inte så mycket att se. Nej nej, för här inne försiggår en febril klackträning! Jag har väl aldrig ägt ett par skor med klack för jag har alltid känt mig så lång när jag har haft dem. Men nu har jag i alla fall tagit mig i kragen och köpt ett par svarta klassiska pumps. Nu gäller det bara att lära sig att gå i dem! Likt en annan Bambi vinglar jag runt här inne i lilla 1:an. Går till dörren, går till fönstret.

Sträck på ryggen och ta ut  steget! Skriker en liten röst inom mig som jag kallar klacktränaren. 
Tränaren är sträng men rättvis.
 
Om jag nu ska försöka bli frisk så måste jag ju kunna gå i klackarna om jag väl kommer till middagen. Tror iofs att det här mest kommer sluta i blåsor och ömmande fötter men håll tummarna för mig i alla fall!






Fast mina har naturligtvis liiite lägre klack.
Jag vill ju inte slå ihjäl mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback