No longer Sushivirgin

Igår var jag och killen inne i storstaden för han tyckte det var dags att oskulden skulle ryka, ja alltså sushioskulden.

Vi begav oss till ett ställe på Östermalm som heter Rice där vi åt buffé med sushi och annan asiatisk mat. Måste faktiskt säga att det var riktigt riktigt gott! Okej soyan som man skulle doppa biten i kanske inte var de godaste jag ätit men det andra var faktiskt mumma, tro det eller ej. Dock försökte den sluge fan få mig att äta med pinnar men där går gränsen! Likt en femåring sätter jag mig på tvären och vägrar. Han har dock insett att det inte är någon idé att tjata, då börjar jag bara morra.


Efter att vi tryckt i oss en hel del fruktsallad och chokladkaka till efterrätt så rullade vi hemåt och dog framför Sällskapsresan S.O.S. Hade glömt hur skön den är!




Kommentarer
Postat av: kakan

ååh. härligt sandy! sushi å kina mat är bäst!! Jag och martin var juh också ute å käka det då! på östermalmstorg! vad komiskt! =p
me like!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback