Nu drar vi till Idre!

Nu har jag packat väskan, laddat Ipoden, inhandlat alkohol, dragit på mig mjukiskläderna, plockat fram filten och kudden. Kort sagt, jag är laddad för att stiga på en buss 23:00 som exakt åtta timmar senare kommer att stanna i Idre! Weeihooo!

Nästa gång vi hörs här kommer jag antingen...

...att vara ett skidproffs. Kommer inte att hinna blogga så mycket eftersom jag mest är ute och tävlar hela tiden. Jag har dessutom skaffat mig helt sjukt snygga benmuskler. På fem dagar.

...eller så har jag blåsor, skoskav, ont i rumpan och lovat mig själv att aldrig mer någonsin stå på ett par skidor så länge jag lever.


Fortsättning följer... 

____________________________________________________________________


Dagar kvar tills Sambon kommer hem: 8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback