Sandys gåtor

Det är så svårt att komma på någonting sammanhängande när tankarna svämmar iväg på helt olika håll. Några axplock...

1. Varför låter det som att jag har vatten i örat, jag har inte badat. Kan vax skvalpa?
2. Jag satt här för mig själv och skrek under handbollen. Högt. Undrar om någon hörde mig?
3. Jag borde duscha. Varför är det så jobbigt och omständigt?
4. Kan man vara kär i en plånbok? Köpte den finaste igår nämligen! (Ja, jag är tät för tillfälligt!)
5. Varför blir man alltid så jävla kär och jobbig när personen i fråga inte ens befinner sig i samma land?! Så onödigt på något sätt.
6. Jag har ätit i matsalen tre torsdagar i rad. Det är fler gånger än på hela förra året. Vad sjutton hände där?!
7. Jag lyssnar på Brittan - Gimme more (remix). Ofta. Jag som hatar Brittan!

Så många gåtor att lösa, så lite tid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha Sandra du är fulständigt normal Jag lovar!! Tror jag skrek så gannen hörde mig:P

2008-01-26 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback