Tillökning i 302:an

Nej jag är inte med barn, herregud, vad tror du om mig egentligen?!

Däremot har kära E tagit en del av sitt pick och pack och bosatt sig hemma hos mig för en stund. Han har precis börjat på nytt jobb i Sthlm och har ännu inte hittat en lägenhet och eftersom jag jobbar hårt på att försöka framställa mig själv som en mycket bra flickvän så sa jag att han självklart bo hos mig om han vill.

Sagt och gjort, nu har jag gått och blivit med Sambo. Vuxenpoäng eller vad?!
Jag är nöjd kan jag lova.  

Nu sitter han och goar in sig i lyan, jag däremot snyltar på mor och far någon dag till innan jag pallar min söta rumpa till huvudstaden igen.


Kommentarer
Postat av: gangster

Jag har bara en sak att säga om detta! JAG BLIR NÖJD! :D

2008-01-02 @ 16:38:16
Postat av: mia

Som om inte allting görs med en positiv självisk intension, eller vad det nu var sjödin sa. Klart du vill ha honom boende hos dig!

2008-01-03 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback