En dag i sann hemmafruanda

Idag har jag, i sann desperat hemmafruanda, levt mitt wannabe lyxhustruliv.

1. Morgonpromenad innan frukost (för förbränningens skull)
2. Gröt till frukost (hemmafruar äter inte kolhydrater)
3. Solade (för att bli brun och fräsch)
4. Körde till centrum för att hämta kostymen på tvätt (för att min stressade man inte hinner själv)
5. Stannade och köpte sushi till lunch (för de är såå inne)
6. Tvättade (för de förväntas man göra i brist på en hushållerska)
7. Duschade och rakade benen (måste vara fräsch när mannen kommer hem)
8. Lagade mat (för den förväntas stå på bordet)

Nu ligger jag här i sängen med ett glas vin och är helt utmattad. Aldrig att jag skulle orka med ett vecka på Visteria Lain, herregud, ge mig en bra film på tv, mysbrallor och en påse chips!


Kommentarer
Postat av: Meems

vilket dh fan du var då, stavas ju faktiskt wisteria lane!! btw, vadå laga mat, du hade vä köpt sushi?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback