Köpt lägenhet och skaffat jobb

Äntligen fungerar de igen!
Har inte kunnat uppdatera på flera dagar för att blogg.se har flyttat på sig ute där i cyperspace.


Kanske dags att uppdatera er lite på livssituationen då en dag som denna?


1. Var och kollade på en helt underbar pärla till lägenhet i söndags och la ett bud så där tjohej på stående fot.

Halv elva i morse fick jag ett samtal från the boyfriend att allt var klart och att vi får flytta in den 11 aug. Fatta! Det är en tvåa på 55 kvm, helt renoverad och ligger uppe i Torsvik. Behöver jag ens skriva att vi är en smula nöjda. Var hos mäklaren och skrev under alla papper idag så nu är det verkligen klart på riktigt. Om ingen tok bränner ner huset förstås. Bäst att jag inte skriver ut adressen här så att någon av er får för er nåt...


2. Var på mitt jobb idag och hälsade på. Har fått en heltidstjänst tillsvidare som idrottsansvarig på ett dagis. Kommer att glida runt som en vanlig dagisfröken men ha ansvar för att barnen får leka och röra på sig om dagarna. Hur kul som helst. Nu gäller det bara att skaffa fram lite mer dagisvänliga kläder. Baggyjeans och mjukisar, här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback