Sjökrogen och jakten på Hamburgare

Igår var det åtta timmars jobb på ICA som gällde. Hade så ont i ryggen att jag nästan svimmade en gång. Ni vet sådär svart för ögonen och allt bara snurrar i 120? Men de känns så lavigt att stanna hemma bara för en liten leverfläck.

Gjorde i alla fall slag i saken och bedövade smärtan med lite alkohol. Träffades hemma hos Mimmie för lite sminkning, tjejsnack och allmänt mys på balkongen. Självklart skrålade vi med i "The way I are" som var lite utav vårt ledmotiv förra sommaren.

Efter x antal cider och drinkar drog vi ner till Sjökrogen och slängde våra lurviga. Riktigt roligt hade vi faktiskt! Sådär lagom berusad, härligt folk och ja, allt bara kändes så jäkla bra. När kvällen började vanka mot sitt slut så lyckades jag övertala Mimmie + pojkvän att stanna till och äta någonstans. Jobbig 1 och Jobbig 2 blir ju aaaaldrig hungriga, vad är de för fel på människorna?! Fick i alla fall en burgare så jag vart tyst och nöjd. Somnade ungefär 10 sekunder efter att jag hade ätit upp den och sov sött hela natten, vaknade och mådde som en prinsessa. Hamburgare är litet utav en mirakelkur i förebyggande syfte gällande baksmälla måste jag säga!



Tack för en klockren kväll Stumpan :)


Kommentarer
Postat av: Meems

tack detsamma tjejen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback