Übersvensk Midsommarafton

Jaha kära läsare, vad blir det för planer för Midsommar?

Sambon anländer till stan ikväll och hämtar upp mig efter jobbet. Idag slutar jag typ mitt i natten, eller i alla fall 22:15. Usch. Jag som är så kvällstrött. Nåja, är ju ledig fram till tisdag sen så vem klagar egentligen?!

Hur som haver, några kompisar har vi bjudit med oss hem till hans päron. Det blir god mat, kubb, jordgubbar och ja ni vet hela den där übersvenska baletten. Trevligt värre! 

Färskpotatis med smör och en jädrans massa sill, här kommer jag! 

Kommentarer
Postat av: Meems

haha ja men vafan, det kan ju inte alltid vara pussar o kärleksbåtar :)

Postat av: Meems

och jag fick massa kärlek trots att det var fotboll ;D omohahahaa på dig!

2008-06-19 @ 17:13:15
URL: http://meme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback