Varför steker man sig alltid?!

Idag har jag verkligen haft de hur mysigt som helst!

Hela klassen packade sig iväg till Värmdö där vår klassis Freddan har sommarstuga. Väl där vart det till att umgås och njuta av solen så mycket man bara kunde. Hur skönt som helst! Inte helt otippat så kommer rodnanden smygandes som ett brev på posten nu såhär i efterhand och man inser sakta att man kanske skulle ha kladdat på ännu ett lager solkräm när man stekte. Men sånt kommer man ju alltid på i efterhand. Typiskt. Jaja, med tanke på att nästan hela klassen var där så lär jag inte vara den enda som har bränt mig. Garanterat. 

Förresten så har AnnaAnna och jag slängt ihop en klasstidning som vi ska ge ut till vår klass med lite bilder, intervjuer och roliga kommentarer. Den gick i tryck idag så de är riktigt spännande, även fast jag redan har tjuvläst den moahaha!


 

Kommentarer
Postat av: Martin

Sorry Sandy för den lite smått elaka kommentaren om hurvida du sett många soltimmar eller ej ;).....va inte min mening att låta dryg!
Men du får en bamsekram som ursäkt imorrn

2008-06-02 @ 21:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback