Anders gästspel

Jag har en vän som heter Anders.
Anders är sjukt rolig och kan underhålla mig helt på min nivå.
Här följer hans födelsedagshälsning till mig:

"För det är ingen vanlig dag, idag är den sandras
det är hennes födelsedag, och inte alla andras

så grattis till henne på dagen, då ingen annan fyller
skutta hoppa och studsa på magen, ät en massa goda piller

ha den äran i all glans, få många skojiga paket
skutta glatt ut i dans, och önska dig en rymdraket

nu tappade värsta rimmet, hela storyn som var så skön
jag sniffade nog på limmet, hur ska jag byta kön

jag gör det på deutsch, så blir det varsågod
rimma på deutsch, igen, och sen kom robin hood

skit skit skit och bajs, jag kan inte rimma så här sent
corn blir majs, rimmet skiter sig och det var inte ment

hej, hopp och grattis, ha en bra dag
du heter inte kattis, du heter sandr-a

Hmpf. Jag försökte iallafall, ha en superbra födelsedag!

(fattaru, bytte kön på tyska, (bitte schön, varsågod))

MOUHAHAHAHAHA."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback