Bengtzings läskiga text

Lyssnade precis på Linda Bengtzings låt i Melodiestivalen, Hur svårt kan det va?

Hittade mycket intressanta textrader:

"Jag kan va din, va värsta hjärtattacken
Klappa din katt, jag kan göra allt och lite till
(Här e jag) Se mig, hör mig, rör mig
Hur svårt kan de va?

Inget i världen kan få dig att ångra dig
Du behöver mig
Ja kommer förfölja dig tills du blir min
För här e jag, se mig, hör mig, rör mig
Hur svårt kan de va"


1. Vad är det för "katt" hon ska klappa?! Är det inte en porrig bortförklaring för något annat hon vill klappa? Om det  inte är det så för tankarna mig till Jönssonligan när Sickan har slagit i huvudet, "Vill du klappa kisse?".

2. Hur stor är risken att man får killen om man säger "jag kommer förfölja dig till du blir min"

Och folk undrar varför hon är singel? Det var faktiskt inte svårare än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback