Catwalk-ångest

På onsdag är det den eftertraktade Bosödagen.

För min del blir det dans och modevisning, man kan ju verkligen fråga sig vad som egentligen hände där?! Hur som haver, ska visa upp kläder för golf och tennis. Sitter just ni i en vit tennisoutfit med kjol och allt. Dock kan de uppstå problem...

1. Jag har aldrig gått på en catwalk, hur gör man? Kanske borde börja kolla på Top Model som alla andra tjejer gör trots allt, då kanske man lär sig något av den där han/hon/den/det som kan allt om catwalk.

2. Jag kan ju inget om tennis eller golf. Tänk om jag måste göra några movs på scenen?! Bäst att kolla upp möjlighet för privatlektion hos Mia och Tobbe!

3. Mina ben har inte varit ute i friska luften sen i augusti så de lider just nu utav ljuskänslighet. Tror att strumpbyxor får bli min mirakelkur onsdagen till ära.

4. Vi är inte så många som ska visa kläder och tiden är knapp så jag måste lära mig att byta om mellan dessa outfits skitfort. Helst utan att förstöra smink, hår eller kläder. Funderar på att träna på ombytet här hemma, måste bara fixa fram en tidtagare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback