Drömmer jag om att bli håriga damen?!

Gissa om jag längtar?!

Nu är det bara två dagar kvar tills jag drar till Barcelona med klassen. Ska bli så jäkla kul verkligen, är laddad till tänderna! Har redan nu, kanske inte helt otippat, börjat så smått packa i mitt lilla huvud så att jag får med allt.

Dock har jag insett vad mina två nätter framöver kommer att fyllas av. Drömmar om att jag missar flyget! I natt drömde jag att flyget gick 16:45 men hela klassen var tvungen att vara samlad 07:30, för att vara säkra på att alla hann med. Jag han dock inte gör jag stod och rakade benen och de tydligen viktigare att de vart klart än att jag faktiskt kom med planet.

Man kan ju i sitt stilla sinne fundera på vad detta är för undermedveten tanke i detta? Att jag borde sluta raka benen för att jag missar viktiga saker här i livet kanske? Kanske ska ta mig en funderar på de där... När jag ändå är i gång kan jag säkert uppträda som håriga damen på cirkus. Nog för att alla flickor har drömt om att bli cirkusprinsessa, men de kanske inte är på just det sättet förstås men vem sjutton är kräsen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback