Förberedelser

Var minsann uppe med tuppen, nåja, nästan i alla fall, närmaste bestämt 08:00 för att hinna med en morgonpromenad innan frullen. Nu sitter jag här och jäser efter en mumsig frulle, ska strax bege mig iväg till stallet för att rida för att liksom bygga på min underbara träningsvärk ytterligare. I bland undrar man ju vad man tänker med... Aja, det är ju kul i alla fall!

Sedan blir de till att ta bilen till Hälla för att shoppa lite småsaker som behövs till resan. Ni vet plåster, Alvedon och annat livsviktigt. En snabb sväng till solariet också hoppas jag på, man vill ju inte få pris för blekast i Barcelona direkt. Allt detta ska hinnas med innan sambon kommer förbi och hämtar upp mig så att vi kan bege oss hemåt till ön igen. Han ska tydligen vara skitmanlig och ut och jaga idag för övrigt.


Kommentarer
Postat av: mimmie

"nästan uppe me tuppen" du är ju galen människa! ;P men en nyfiken undrar hur länge du är ute o går på morgonen o hur ofta du gör denna händelse?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback