Fyra dagar kvar

Japp kära läsare, nedräkningen har börjat! Nu är det mer eller mindre endast fyra riktiga skoldagar kvar på den här utbildningen. Galet! Tiden har verkligen gått fort och jag börjar gråta bara jag tänker på att jag inte kommer att hänga med alla dessa sköningar varje dag...

Tisdag
Redovisning på eftermiddagen. Sedan är det genrep av hela idrottsshowen, för min del alltså den där j-vla catwalken och dansen. Ångest. Dessutom ska sambon komma och se min ickeexisterade talang idag på kvällens genrep. Kul. Verkligen. Kan han inte typ gå hem och läsa en bok eller nått istället?!

Onsdag
Bosödagen går av stapeln. Samling prick åtta noll noll. Känner redan nu att jag kommer att få ont i magen och inte svara på tilltal. Mamma Mia...

Torsdag
Vanliga lektioner hela dagen. Ska bland annat redovisa min träningsplanering och min kurs.

Fredag
The big day. Här finns det ingen återvändo för då är det dags att lämna in examensarbetet. Shit pommes frites! Som tur är så är opponeringen efter praktiken så om allt är dåligt så hinner vi alltid skriva om typ allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback