Hångel med tennisboll

Igår inledde och avslutade jag min karriär som fotomodell.

Fick ta på mig en blommig böljade klänning, väldigt jag eller hur?! Dessutom fick jag en liten tiara på huvudet. Sedan skulle jag helt sonika pussa på min groda, det vill säga en tennisboll med en lite krona på. Lätt som en plätt eller hur? Eller inte! Tänk er själva, du ska stå med bollen i handen, inte för högt och inte för lågt för då syns inte bollen eller munnen. Sen ska man puta med läpparna men inte för mycket, då rynkas överläppen, men inte heller för lite. Dessutom ska man ha läpparna lite särade, men inte för mycket och sen är det bara att puta utav bara he-vete. Fast så klart inte för mycket, då ser det onaturligt ut.

Stod där i kylan och ropade på min stylist, men det hade jag tydligen ingen. Dåligt. har i alla fall kommit fram till att jag aldrig i hela mitt liv ska vara med i nått top model eller liknande, de var ju skitjobbigt. Skulle pussa killen när han kom hem igår kväll men de var ju jättesvårt, hade liksom träningsvärk i putmusklerna. Livet som modell är verkligen hårt... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback