Jesus förstörde min Beach 2008

Jag har funderat lite på det här med Påsk.

Hur tänkte Jesus och snubbarna egentligen? Det är ungefär tre månader kvar till Beach 2008 och precis när man känner att shit, nu börjar jag hitta the body så slänger de in en mathögtid. Suck. Högtiden resulterar i matsvulleri av värsta sort och när man nästintill sprickfärdig av ägg, lax, potatis, lamm, sill ja då toppar man det hela med x antal kilo och för att inte missa en endaste liten spricka där nere i magen så fyller man igenom dem med Påskmust.

Raaaap.

Likt ett vandrande hus vankar jag nu runt i huset. Det är till och med så att sambon börjat funderat över min vikt.

Sambo-pappan: Ska ni göra efterrätt?
Sambon (tittar misstänksamt ner emot min mage med en bula): Nej jag tror inte vi behöver det!

I morgon blir de på med gympadojorna och fultröjan för här ska de promeneras. Jag ska vara uppe med tuppen och gå en hurtig runda innan frullen. Dock kommer hela min plan fallera då vi på eftermiddagen skall åka till pappas syrra och återigen upprepa svullmetoden a'la påsk. Ägg, max, potatis, lamm, sill, godis och Påskmust...

Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback