Kommer sluta med rumpan bar i vädret

Igår var det genomgång av Catwalken och nu har jag ångest på allvar.
De tror, på fullaste allvar, att jag kan gå snyggt på scenen, titta ut på publiken OCH bolla en tennisboll på ett racket framför mig. Samtidigt! Försökte lite snällt att förklara för chef-Frida att det inte kommer att gå, jag är absolut inte ens i närheten utav att ha någon form av talang vad gäller tennis. Dessutom kommer jag vara så nervös för allt annat. Detta kommer att sluta med att jag kollar på bollen, råkar snubbla och då ramlar ihop i en liten hög på scenen med en bar rumpa rakt upp i vädret. Kul. Verkligen, tackar! Bosön kommer sedan att bli ihågkommet som de där stället som den där tjejen visade rumpan...

Nej nu har jag inte tid att sitta här, jag måste gå att bolla lite tennis!



Kommentarer
Postat av: Lina

hur gick det nu då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback