Lyckad Bosödag utan troschock

Såå, ni undrade hur de gick på Bosödagen?!

Det ska jag tala om för er att det gick ungefär hur bra som helst! Alla var helt sjukt duktiga, snygga, grymma, coola och bara så jäkla bra. Vi har fått galet mycket beröm för dagen så vi är mer än nöjda.

Jag lyckades dessutom genomföra modevisningen. Klarade alltså av att bolla med tennisbollen, göra mitt blixtklädbyte, spela cool golfspelare och till slut, absolut med en grymt snygg dans tillsammans med resten. Fick dock höra att vissa pojkar i publiken förtvivlat hade försökt vinkla huvuden så att de kunde se vad som fanns under kjolen. Ganska komiskt för hur spännande kan det vara? En vild gissning skulle vara att det, hör och häpna, är lite typ och en del skin där under. En liten chock jag vet men de kan inte vara lätt för dessa testosteronfyllda pojkar att förstå detta.
 
Mia och Anna K har varit snälla och skicka lite bilder som jag tänkte dela med mig lite. det är dock bara bild på mig, men hade ni inte tyckt att jag var sjukt rolig, snäll, söt och rar så hade ni ju aldrig hängt här eller hur? Hum... eller kanske inte. Men vad sjutton, här kommer de i alla fall!


image103
 Jag, Elin och Frida shake the as på genrepet

image104
"Tappa inte bollen, vad du än gör, tappa INTE bollen"

image105
"Vart sjutton gjorde jag av den där tennisbollen nu då?!"


Kommentarer
Postat av: mimmie

jadu... lyckat att man letar efter tennisbollen när man håller i en golfklubba! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback