Mitt liv som Martina Haags bästis

Jag erkänner. Jag har fallit för det jag också.
Var (självklart) inne på Joels Underbara Blogg och läste lite och han lovordade dessa ljudböcker. Perfekt tänkte jag eftersom jag letade efter en vän att ut och gå med. Men eftersom alla mina vänner var spårlöst borta så har jag nu hittat en ny bäst vän, Martina Haag. Ja alltså hon vet inte riktigt att vi är kompisar än, men hon jävligt trevlig och får från och med nu följa med mig ut på promenader varje dag så det är nog bara en tidsfråga innan vi sitter inne på en fik och diskuterar humoristiska galna anekdoter. Dessutom hoppas jag att får följa med henne hem eftersom hennes man skriver manus till en massa kända komiker, groopielivet, here I come!

Hennes bok "Underbar och älskad av alla"  är min ständiga följeslagare. Folk måste dock tro att jag en smula schizofren då jag helt plösligt brister ut i ett gapskatt för mig själv. Sådär lagom pinsamt när med-en-fot-i-graven-gamla-Agda går förbi. Hon hade lätt sprungit ifrån Kallur, så rädd vart hon. Tyvärr hade hon med sig en fet tax som bromsade farten en smula. Men annars så jäklar hade hon varit snabb. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback