Nu ber det av

Japp, nu är det endast 45 minuter kvar till taxin anländer hit till Bosön.

Kommer att landa i Barcelona runt tjugo över åtta ikväll så idag blir det inte så mycket gjort, utan de blir mest till att installera sig på Hostelet och sussa sött. Längtar mest bara här ifrån efter snön kände för att värka ner natten lång vilket resulterade i en dm snö utanför vår dörr. Suck. Aja, skit samma eftersom jag drar nu, tjohoo!

Er favoritbloggare kommer att vara tillbaka vid tangentbordet på söndag för att uppdatera er om att smaskigt och roligt som har hänt under våra dagar i Barcelona.

Heta Spanien, here I come!


Kommentarer
Postat av: mimmie

haha jaa men det står ju att jag vill få bort det fett som kommit till sen jag börja på BK, o det har jag ju velat sen det kom till ;P

ha så kul i ulandet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback