Tillfällig Västeråsare

Sådär ja.
Nu jag pallat min söta lilla rumpa hem till mor och far för att fira lite påsk. Ser framemot galet frosseri i ägg, godis, köttbullar och lax. Mums!
Inledde min Västeråsturné med en tripp till frisören, riktigt nöjd faktiskt! Sedan inhandlades lite presenter och nu sitter jag här. Ikväll väntar blåbärstårta för att fira lite i efterhand. Sambon kommer att tuffa hit också så fort han har slutat jobba. Efter tårtan ber de av hem till hans päron för då ska jag äntligen får hänga, pussa och rida på massa hästar, gissa om jag har längtat?!

Dock kommer de bli full rulle hela helgen ser de ut som.

Torsdag
Möte med praktikplatsen på morgon.
Rida två hästar
Träffa tjejerna inne i stan framemot kvällningen.

Fredag
Hänga i stallet och bara ta det jättelugnt. Efterlängtat!

Lördag
Påskhäng med hela tjocka släkten. Töjbara byxor och en tom mage är ett måste.

Söndag
Påskhäng hos pappas släkt. Även här bör töjbara byxor användas samt en tom mage självklart.

Söndag / Måndag
Hemfärd till ön igen!


Kommentarer
Postat av: Anna K

GLAD PÅSK Sandra!!
har du sett att de (Rådis, Anna F på RF lr nån annan..) har lagt upp skoltidningen på Bosöns förstasida www.boson.nu? Iaf ser det ut som om din krönika gjort störst intryck på den som lagt upp tidningen :D :D :D
Må så gott!! vi ses snart.. i barcelona! :P kram

2008-03-19 @ 20:18:26
Postat av: mimmie

Kul att man får hinna träffa dig nån gång... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback