Vankande tant efter ridtur

Just nu måste jag se lagom rolig ut. Skulle kunna liknas vid en 93 årig tant som har klämt ihop traktordäck mellan knäna och nu traskar runt med.

Har nämligen inte fått poppla pålle på jättelänge men eftersom sambons syrra var bortrest så kunde vi låna lite hästar och rida på när vi ändå var hemma. Dock bör det påpekas att jag inte har suttit på en häst sen i julas. Detta har, efter tre dagarnas ridande, resulterat i en helvetisk träningsvärk. Jag är dock ännu mer rädd för morgondagen eftersom jag inte kommer att rida då och träningsvärken kommer då att slå ut med sin absolut fulla kraft. Just nu har jag nog bara någon form utav förvärkar. Life is pain eller hur var det nu?

Inte ser det bättre ut när jag och prinsen min kommer gåendes bredvid varandra eftersom han inte heller har ridit sen i julas och helt sonika har samma träningsvärk. Man kan nästan höra hur folk viskar och gissar om vårt sängkammarliv. Vad besvikna de skulle bli om de visste sanningen...


Kommentarer
Postat av: mimmie

det är för att nu så har jag blivit värre på o blogga än dig ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback