En skygg fegis

Jag är nog lite utav en skygg människa.
Min handledare på praktiken beordrade mig idag att gå till en jättestor ridanläggning och bokstavligt talat gå fram till folk och fråga om de inte vill komma på vår föreläsning på onsdag. Gulp.

Jag som verkligen hatar att gå fram och prata med främlingar, man känner ju sig som en sån där jobbig telefonförsäljare:

"Hej, vad ringer du med för abonnemang??!"

För min del blir det då istället:

"Hej, vad gör du på onsdag mellan sju och nio??!"

Gud, de skulle låta som jag försökte ragga upp samtliga besökare på anläggningen. Nej tack. Feg som jag smög jag istället runt och satte uppe ännu fler lappar om föreläsningen och skrev till lite på dem som redan satt uppe. Snacka om fegis... Ska dessutom göra samma sak i morgon. Antar att jag då verkligen måste prata med en levande individ då, kommer att se lite taningt ut om jag kommer tillbaka utan en endaste anmäld annars.

Usch, ångest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback