För 10 000:- kan man göra mycket

Blääää!

Den dumma hyresvärden tänkte blåsa oss!
Vi ville bestämma dag för påskrift av kontrakt (som vi redan hade formulerat klart via telefon tillsammans med dem), då smyger det fram att de små fulingarna inte ville ge oss något kontrakt utan ville sköta allt svart. Och förresten fick inte skicka dit vår post heller, de kunde väcka misstankar. Morr. Försökte tjata oss till ett kontrakt men då sa de att vi bara fick de om vi betalade 10 000:- i hyra. Ha, vilket skämt. Jag tror inte de ville ha oss där för att jag hade svettlökar när vi var där. Jag är helt säker.

För 10 000:- skulle jag kunna köpa...

...10 000 klubbor
...en soffa, soffbord OCH snygga handdukar
...en flashig säng
...två platttvisar som finns på SIBA
...en hund
...sjukt mycket naturgodis
...20 par jeans
...5 000 kattungar


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback